En marxa la segona fase d’implementació de les targetes Smart Campus de gestió d’accessos
Coincidint amb les obres de millora a diversos espais dels campus UVic s’està implementant la segona fase del sistema de gestió d’accessos amb targetes Smart Campus. A partir d’ara ja funcionaran amb aquest sistema les primeres sales U-Coworking, un nou concepte d'espais de treball compartit oberts a PDI i PAS, que de moment s'han obert als edificis D i F però que s'aniran estenen de forma progressiva a tota la Universitat. Aquests nous equipaments s'afegeixen als que, des del curs passat, ja funcionen amb un sistema d'accés amb panys electrònics: els laboratoris de tecnologia i de biociències de les plantes primera i segona del campus Torre dels Frares, així com la zona d’aparcament lateral d’aquest edifici.
Aquest és un pas més en el desplegament del projecte Smart Campus, i pretén millorar la gestió d’obertura i tancament d’espais i l’optimització de costos, evitant la còpia continua de claus. A banda d’obrir les portes dels espais, a llarg termini les noves targetes s’utilitzaran en tota la gestió diària de la vida universitària: per acreditar-se a les màquines d’impressió, per accedir a la zona d’aparcament, o per garantir la correcta gestió del funcionament dels equipaments mitjançant permisos d’ús, entre altres.