Pasar al contenido principal

En marxa la segona fase d’implementació de les targetes Smart Campus de gestió d’accessos

En marxa la segona fase d’implementació de les targetes Smart Campus de gestió d’accessos

En marxa la segona fase d’implementació de les targetes Smart Campus de gestió d’accessos

Coincidint amb les obres de millora a diversos espais dels campus UVic s’està implementant la segona fase del sistema de gestió d’accessos amb targetes Smart Campus. A partir d’ara ja funcionaran amb aquest sistema les primeres sales U-Coworking, un nou concepte d'espais de treball compartit oberts a PDI i PAS, que de moment s'han obert als edificis D i F però que s'aniran estenen de forma progressiva a tota la Universitat. Aquests nous equipaments s'afegeixen als que, des del curs passat, ja funcionen amb un sistema d'accés amb panys electrònics: els laboratoris de tecnologia i de biociències de les plantes primera i segona del campus Torre dels Frares, així com la zona d’aparcament lateral d’aquest edifici.

Aquest és un pas més en el desplegament del projecte Smart Campus, i pretén millorar la gestió d’obertura i tancament d’espais i l’optimització de costos, evitant la còpia continua de claus. A banda d’obrir les portes dels espais, a llarg termini les noves targetes s’utilitzaran en tota la gestió diària de la vida universitària: per acreditar-se a les màquines d’impressió, per accedir a la zona d’aparcament, o per garantir la correcta gestió del funcionament dels equipaments mitjançant permisos d’ús, entre altres.

Contacta con nosotros

Si tienes alguna duda, tenemos la respuesta

Contacto