Míriam Molas Tuneu, nova doctora de la UVic-UCC

Míriam Molas Tuneu defensa tesi

Míriam Molas Tuneu, nova doctora de la UVic-UCC

El dia 20 de setembre, en el marc del programa de doctorat en Cures Integrals i Serveis de Salut, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de Míriam Molas Tuneu, titulada Estudi descriptiu multicèntric sobre la percepció de l'atenció rebuda en els centres sanitaris i l'impacte emocional i psicològic en dones en període perinatal durant la pandèmia de la Covid-19 (Estudi GESDEP) i dirigida per la Dra. Gina Lladó Jordan, el Dr. Jordi Naudó Molist i la Dra. Laia Briones Buixassa.

El tribunal, format per la Dra. Bruna Álvarez Mora de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Dra. Tània Estapé Medinabeitia de la UVic-UCC-UManresa i la Dra. Marta Vilanova Vilà de la Universitat de Girona, va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent.

En paraules de la doctora, “la tesi recull les necessitats d’atenció sanitària reals, així com els efectes en la salut mental de les dones en període perinatal, en un context de modificacions assistencials durant la pandèmia de la Covid-19 com: reducció o eliminació de les visites mèdiques presencials, eliminació de recursos d’acompanyament emocional com els grups de suport al pre part i al postpart o restriccions generals en les visites i la companyia”.

La tesi doctoral contribueix als objectius de desenvolupament sostenible 3, 4 i 5.