Meritxell Pujolassos Tanyà, nova doctora de la UVic-UCC

Meritxell Pujolassos Tanyà defensa de tesi

Meritxell Pujolassos Tanyà, nova doctora de la UVic-UCC

El dia 12 de setembre, en el marc del programa de doctorat en Ciències Experimentals i Tecnologies, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de Meritxell Pujolassos Tanyà, titulada Development of a personalized multifactorial model for intestinal microbial health evaluation i dirigida per la Dra. Maria Luz Calle Rosingana.

El tribunal, format pel Dr. Alexander Kurilshikov de la University of Groningen, el Dr. Marc Llirós Dupré de la UVic-UCC i la Dra. Alessandra Borgognone de Irsicaixa, va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent cum laude i Menció Internacional.

En paraules de la doctora, “la tesi proposa un nou model per l’avaluació quantitativa i qualitativa de l’estat de salut del microbioma intestinal. Per fer-ho, hem desenvolupat una nova metodologia per l’anàlisi de dades del microbioma tenint en compte la seva naturalesa composicional que té com a objectiu la predicció”.

La tesi doctoral contribueix al objectiu de desenvolupament sostenible 3.