Text traduït
Aquesta assignatura s'imparteix en espanyol. El pla docent en català és una traducció de l'espanyol.
La traducció al català està desactualitzada.
Consulta preferentment el text original!
Si ho prefereixes, consulta la traducció!
Texto original
Esta asignatura se imparte en español. El texto original de este plan docente es en español.
Text created with automatic translation
The language of instruction of this subject is Spanish. The course guide in English is an automatic translation of the version in Spanish.
Automatic translation may contain errors and gaps. Refer to it as non-binding orientation only!
Perhaps you should consult the original version of the text!
Course
Marketing and Business Communication
Subject
Analysis of Campaigns
Type
Optional (OP)
Credits
3.0
Semester
1st
Group | Language of instruction | Teachers |
---|---|---|
G15, classroom instruction, afternoons | Spanish | Clara E. de Uribe Gil |
Oreste Attardi Colina | ||
Zahaira F. González Romo |
Automatic translation pending.
Bibliography
Key references
- Cuesta, Ubaldo. (2012). Planificación estratégica y creatividad. ESIC Editorial.
- García Uceda, Mariola. (2011). Las claves de la publicidad. ESIC Editorial.
- Ries, A. y Trout, R. (2002). Posicionamiento: La batalla por su mente (2 ed.). McGraw-Hill Interamericana.
- Wilensky, Alberto L. (2003). La promesa de la marca. Temas Grupo Editorial.
Further reading
Teachers will provide complementary bibliography and compulsory reading throughout the course via the Virtual Campus.