Skip to main content

Communication and Corporate Image

Text amb traducció automàtica

Aquesta assignatura s'imparteix en espanyol. El pla docent en català és una traducció automàtica de l'espanyol.

La traducció automàtica pot contenir errors i llacunes. Consulta-la només amb finalitats informatives!

Texto original

Esta asignatura se imparte en español. El texto original de este plan docente es en español.

¡Consulta el plan docente original!

Text created with automatic translation

The language of instruction of this subject is Spanish. The course guide in English is an automatic translation of the version in Spanish.

Automatic translation may contain errors and gaps. Refer to it as non-binding orientation only!

Perhaps you should consult the original version of the text!

Course

Marketing and Business Communication

Subject

Communication and Corporate Image

Type

Compulsory (CO)

Academic year

3

Credits

6.0

Semester

1st

GroupLanguage of instructionTeachers
G15, classroom instruction, afternoonsSpanishJulio Manuel Panizo Alonso

Sustainable Development Goals (SDG)

SDG logo
  • 5. Gender equality
  • 13. Climate action

Automatic translation pending.

Bibliography

Key references

  • Benavides, Juan (2001). Dirección de comunicación empresarial e institucional. Gestión 2000.
  • Merino Bobillo, María (2020). Comunicación corporativa: estrategia e innovación. Síntesis.
  • Romero Rodríguez, Luis M. (2020). Manual de gestión de la comunicación corporativa. Tecnos.

Further reading

Teachers will provide complementary bibliography and compulsory reading throughout the course via the Virtual Campus.

Contact us

If you have a question, we have the answer

Contact