Vés al contingut

1es Jornades de Màrqueting i Comunicació de la FEC (2)

5ena Ponència

Ø 9.30h. Màrqueting i Comunicació per a empreses amb pocs recursos. Ponència de Francesc Monserdà, Global Media Led, OMG Omnicom Media Group. (1:30 hores +  30 minuts de torn obert d’intervencions)
Pausa: 30 minuts


6ena Ponència

Ø  11.30h. La televisió líquida. Ponents: Jordi Pi i Àlex Marquina, productor executiu de continguts digitals de la CCMA i director d'estratègia de la marca de la CCMA, respectivament. (1h30 + 30 minuts de torn obert d'intervencions).


7ena Ponència

Ø  15.30h. La Ommicanalitat com a eix central del nou màrqueting. Ponent: Danilo Cascino, Strategy & Innovation director a TBWA Spain, Head of Customer Strategy per Nissan United a TBWA Espanya.

Pausa: 30 minuts

 

8ena Ponència 

Ø  15.30h. La creativitat en el centre del negoci. És sexy la teva empresa?. Ponent: Àngel Sánchez, professor associat al grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC i director general creatiu d'ASAP.

Taula Rodona – Tancament de la Jornada
 
Ø  17.30h. L’empresa davant de la nova economia, el màrqueting i la comunicació verda. Una arma per arribar al consumidor. Amb Silvio Elias, director general de Veritas. Presenta: Josep Burgaya, Degà  de la Facultat d’Empresa i Comunicació (1:30 hores + 30 minuts de torn obert d’intervencions).

 

• Cloenda institucional

 

Inscripcions

Inscripció general: 60 euros.

Inscripció per estudiants (no UVic-UCC): 30 euros.

Inscripció per personal i estudiants UVic-UCC i altres centres federats: sense càrrec.

Per a procedir, digitalment, a fer la matrícula, visita la web del Centre Internacional de Formació Contínua, aquí.

 

Tota la informació de les Jornades es pot trobar en el següent enllaç.

Afegeix al calendari
Add to calendar 2024-12-13 22:26:10 2024-12-13 22:26:10 Title Description Location UVic tic@uvic.cat Europe/Madrid public

Share in social networks:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte