5ena Ponència
Ø 9.30h. Màrqueting i Comunicació per a empreses amb pocs recursos. Ponència de Francesc Monserdà, Global Media Led, OMG Omnicom Media Group. (1:30 hores + 30 minuts de torn obert d’intervencions)
Pausa: 30 minuts
6ena Ponència
Ø 11.30h. La televisió líquida. Ponents: Jordi Pi i Àlex Marquina, productor executiu de continguts digitals de la CCMA i director d'estratègia de la marca de la CCMA, respectivament. (1h30 + 30 minuts de torn obert d'intervencions).
7ena Ponència
Ø 15.30h. La Ommicanalitat com a eix central del nou màrqueting. Ponent: Danilo Cascino, Strategy & Innovation director a TBWA Spain, Head of Customer Strategy per Nissan United a TBWA Espanya.
Pausa: 30 minuts
8ena Ponència
Ø 15.30h. La creativitat en el centre del negoci. És sexy la teva empresa?. Ponent: Àngel Sánchez, professor associat al grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC i director general creatiu d'ASAP.
Taula Rodona – Tancament de la Jornada
Ø 17.30h. L’empresa davant de la nova economia, el màrqueting i la comunicació verda. Una arma per arribar al consumidor. Amb Silvio Elias, director general de Veritas. Presenta: Josep Burgaya, Degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació (1:30 hores + 30 minuts de torn obert d’intervencions).
• Cloenda institucional
Inscripcions
Inscripció general: 60 euros.
Inscripció per estudiants (no UVic-UCC): 30 euros.
Inscripció per personal i estudiants UVic-UCC i altres centres federats: sense càrrec.
Per a procedir, digitalment, a fer la matrícula, visita la web del Centre Internacional de Formació Contínua, aquí.
Tota la informació de les Jornades es pot trobar en el següent enllaç.